onsdag 6 februari 2008

CSN och skratt

Kalmar Nation i Uppsala igår - jo men visst!
200 vrålglada studenter gjorde mig lycklig över mitt yrkesval - det är så jävla kul när det fäster rejält!
Tack Viktor,som arrangerat!

Idag spelade jag in några sketcher med Glans, Johan Sköld och Anna Granath. Gick jättebra.
Skönt att börja filma efter att suttit som ett ufo vid datorn och känt gråa hår blomma ut i takt med de höga kravens varma svettdroppar rinna ner för de, av förväntan, spända axlarna...

Heath Ledger-hysterin:
Vem startade den? Hur länge skall den hålla på? Han var Casanova ocheminent bögcowboy men universum måste väl kunna spinna vidare utan att västvärlden tävlar i runstens-runk över en skådis som ingen fäste vikt förrän dödsfallet.

Godnatt. Nu ska jag ta min pillercoctail...

1 kommentar:

Zabina sa...

När kommer du och uppträder för oss Lundastudenter då? :)