fredag 18 april 2008

Grotesco!

Blev inslängd på Norra Brunn igår (ersatte Ann Westin)
Blev kul kväll, glad publik som garvade hjärtligt (minus tre blasé skådisar i publiken vars anlete skrek "jag vill hem och dricka rödvin och läsa Ungersk Dramatik NU!)

Personalen är ett under av vänlighet, som alltid.
När man hör deras garv bakom bardisken, då skiner man upp inombords!

För övrigt har jag återupptäckt "Grotesco".
Vilket jävla gäng.
Vilket mod, vilka genomarbetade grejer, vilken fantasi!
Bara "Croation Invasion" hade räckt för Kristallenpris i min värld.

3 kommentarer:

Dennis Sjulander sa...

Grotesco är fan det bästa som hänt humorsvergie på flera år!
Kan inte mer än hålla med om att det mesta med serien är helt underbart.

Anonym sa...

Det låter lite konstigt att du återupptäckt Grotesco, det var ju inte så längesen det gick på tv. Lyssnade på Livh i P4 nyss, och vart nyfiken på vart du gör dina imitationer, står du i ett arbetsrum och skriker ?

Tobias sa...

Jag gör mina imitationer i hemmet, dvs, LIvh ringer upp och sen kör vi bara på och improviserar fram alltihop. Ibland blir det guld, ibland kattskit. Men kul att göra.