tisdag 25 augusti 2009

Ny fas...

Nu kommer ett livstecken, eller snarare tre, ifrån mig:

I torsdags kom två små bedårande flickor till världen och jag blev världens stoltaste pappa.
Tårar, skratt pirr och fin avföring. Just nu i pesto-fasen.

Så mycket kan jag läcka utan att förvandlas till Anna Wahlgren, hoppas jag.
I övrigt har jag ingen koll på omvärlden just nu.

Har det varit statskupp? Lever Foppa? Vem vann IDOL? Går IDOL alls just nu?
Återkommer strax med nyheter om min bok - det är min tredje stora bebis i höst...

12 kommentarer:

Patrik sa...

GRATTIS!!!!!! Tvillingar? Fan vad roligt Tobias! Gratulerar!

Martin Svensson sa...

Grattis så det sjunger om det. Mys och njut.
Sicken grej!
/martin

Helena sa...

Stort grattis pappa Tobias!!!
Det är rätt, lika bra att köra på med två stycken när man ändå är i farten.

Lycka till med allt!

Burberry Fields Forever sa...

grattis som fan. hälsa flickorna.

Mats Andersson sa...

Grattis, grattis!

Tobias sa...

Tackar fränder.

Är stolt som en tupp, givetvis.

Har redan skrivit 65 minuter skämt om blöjor.
Bara skojade.
90 minuter.
Skojade igen.

Nåväl, det är ett lyckorus utan dess like...

Anonym sa...

Vad roligt! Hade ingen aning.... jättekuL!

Kram

// Schyfferts

Martin Krantz sa...

Det var glädjande och oväntade nyheter! Grattis Tobias!

Per-Olof Fahlborg sa...

Ada o Beda eller?

Grattis från Falkenberg.

Erilun sa...

Tobias! Grattis till dig och din lilla familj! Vad härligt!
Hälsningar //Erika

Sofie U sa...

GRATTIS Tobias!!

Veronica sa...

Du kan konsten att hålla det privata just provat. Hade, som många andra, inte den blekaste.

Två döttrar på en gång...wow! Då har du att göra de närmaste 20 åren! =)

Jättegrattis!!!!