söndag 23 mars 2008

Påsk-kramar!

Det frestar på att peta i lorten, det är uppenbart efter senaste vedträt i Expressen.

Vi tycker ju olika här på planeten - och än så länge har man rätt att kritisera saker i detta landet.
Jag kan fördra terror och världskrig men kan inte stillasittande uppleva snorkig och obemött dryghet bli tongivande i det offentliga rummet under mina levnadsår. Slut för den här gången!

Vad ska man se på bio just nu? Tips tack!
Är sugen på att se "Angel", för att få mig ett gott skratt.
Nån som vill gå med?

7 kommentarer:

Sofie U sa...

Oh yes! :)

Zabina sa...

Ge mig tid och plats så är jag där ;)

Helena sa...

Det gamla framgångsreceptet Bergstöm/Wolff snörvlandes på bioduken måste väl upplevas även om det finns risk för ett visst illamående.. ;)

Japp, hoppar väl på tåget (miljövän som jag är) och beger mig norrut. Boka biljetter så länge.

(Klockrent debattinlägg förresten, du tar orden ur munnen på mig!)

Sofie U sa...

Jag föreslår att du Tobias samlar ihop alla groupies (dvs vi) och så går vi på den där kassa filmen tillsammans med dig. Ett finfint aktivt alternativ till författarbesöken. :)

Anonym sa...

Om du har sätt Epic Movie är Meet the Spartans ett måste! (iof ett måste annars också). Parodi på det mesta och så störtskön! (kanske behövs dålig humor för jag och två till var de ända som skrattade av kanske 80 pers.)

Anonym sa...

Hej!

Har följt debatten kring.. ja, vad man nu ska kalla det för.. unga tjejers alltmer pressade livsstilar? nej, äh, skitsamma du vet vad jag menar.. Tänkte bara säga att jag, trots att jag är en modeintresserad ung tjej(!!), står mer på "din" sida i debatten och tänkte bara bifoga en artikel jag just kom över.. Den förstärker bilden av att något är galet fel!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2117285.ab

Ha en bra dag!
evelina

Dennis Sjulander sa...

Hur fan kan man tycka att Meet The Spartans är bra?
Såg filmen och skrattade endast åt Angelina Jolie-saken och när han jagade barnet med en motorsåg.
Eller skrattade, jag små fnissade.

Satsa på Angel om du vill skratta, skippa den andra amerikanska smörjan.