söndag 18 januari 2009

tillbaka från de döda...

Ursäkta min frånvaro i den virituella världen.

Jag har jobbar dygnet runt, närmast besatt, med en diktbok som jag nu börjar skönja slutet på.

Inte utan stolthet törs jag säga att resultatet blir riktigt bra! Det ligger gediget arbete bakom, bland det bättre jag gjort. Skönt att få samla fokus, verkligen skriva något med botten och flera lager. Något som håller när de yviga gesterna och fraserna från rutan domnat bort.
Får se vilket förlag jag ska förpesta först. Mer om detta under våren...

I övrigt: ta er till Malmö comedy festival sön 25 januari ( om ni bor söderöver.)
Alla Sveriges stand up komiker är där - även er halländske vän här - och vad ska man annars göra en söndag?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar redan efter boken!

Kan korrekturläsa den i väntan på förlag...

Anonym sa...

Gött! Jag älskar dikter! Och helt rätt, vad ska man annars göra en söndageftermiddag? MCF! vi ses!

Zabina sa...

Söndageftermiddagar kan man spendera vid Lincoln memorial med att titta på konsert tillsammans med 500 000 amerikaner ;)

lite småledsen för att jag missar festivalen för andra året i rad men jag hoppas att det blir bra.

Och jag läntar efter boken! :)

Tobias sa...

Jag får ge dig en poäng, Zabina!
Ditt söndagsnöje slår väl våra små roligheter i Malmö...

Hälsa Obama!