söndag 1 februari 2009

Gervais skratt !

Har borrat mig ner i Ricky Gervais podcats-träsk de senaste dagarna.

Att höra hans hysteriska skratt efter att Carl Pilkington dragit någon genomabsurd teori, är balsam för en trött själ.
Jag skulle tro att hans råa och ofta barnsliga skratt, kan göra mer nytta än piller och samtal för de som är nere i skorna.

Ricky har verkligen genuint,ohejdat roligt - kan inte komma på när jag själv skrattade så hysteriskt sist, kanske var jag 21 och ett halvt. Liksom andra yrkesskadade clowner TÄNKER jag "ah...kul. Mycket finurligt" istället för att hulka rätt ut.

En gång var det en kille i publiken som jag fick att garva så mycket att han, under pågående akt, lade sig ner på golvet för att hans mage hade börjat krampa och han behövde sträcka ut sina muskler.
Hans smärta var en fin komplimang.

Inga kommentarer: