söndag 22 mars 2009

Va? Brutna Tv-löften?? Vad kommer härnäst?

Fick, för någon dryg månad sedan, en förfrågan om eventuell medverkan i "Babben och co".
Blev lovad att det bara skulle vara med "andra komiker/estradörer i panelen" och inte några "strökändisar" helt utan relevans i sammanhanget.

(Lite som det var i första omgången av "Tack gode Gud", där jag blev bortvald för Gudrun Schyman.)

I premiären var Tommy Körberg "gästkomiker" - ett udda val, dock har karln gjort sketcher med HasseåTage. Men nästa veckas "gästkomiker" i Babbens program är... Tony Irving! ( jury i Lets Dance)

I mitt huvud ekar orden från SVT:s producent: " Jag lovar, Tobias, det är bara namn du respekterar. Vi skulle aldrig ta in vem som helst bara för att det är ett namn..."

Jag tror säkert herr Irving är en genomympatisk man men när blev han komiker?
Tv jobbar på i vanlig ordning och jag nyper aldrig armen blå numera. Men aningen förbryllad blir jag ännu...

Inga kommentarer: