torsdag 7 maj 2009

hackat och malet...

Dagens SVD:
http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/barnunga/artikel_2845849.svd

Om någon sa:

"Jag yrkar för rätten till att stena Mark Levengood, Gardell och andra bögar samt få sälja och köpa så många slavar jag vill.
Vem i Sverige ska kränka min rätt att leva efter de påbud min heliga bok ger mig?"

Låter det orimligt?
Man får väl inte överfalla eller fysiskt skada andra människor i religionens namn, eller?

Våra landsting hjälper gladeligen till så att vuxna män kan hacka och skära i pojkars snoppar helt utan medicinsk anledning.
Landstinget bidrar gärna till dämpad sexuell njutning hos kommande generationer av unga män, herregud, det är väl så ett sunt, sekulärt samhälle skall fungera?

Man börjar undra vad som krävs för att folk ska vakna.
Är respekten för religion så total att vi blir förblindade och oförmögna att tänka klart? Oförmögna att inse att vi går emot de mänskliga rättigheterna för barn som FN bestämt?

Finns verkligen ingen svensk politiker som på allvar blir, dels äcklad men även förbannad över att barns okränkbara rättigheter värderas lägre än religionsfriheten??

Barn märks för livet på grund av barbariska offerkulturer från civilsationens vagga, stympas för att deras föräldrar slukat ökensagor och blodiga traditioner.

Jag betalar gärna skatt, det känns fint att kunna bidra till att den där kniven sitter i en utbildad stympares hand...

Inga kommentarer: