onsdag 6 maj 2009

Uppsala igår - en kärleksakt!

Tack, ljuva publik på "Stand up Downstairs ", Kalmar nation, Uppsala igår!
Ett av mina roligaste jobb på scen på länge!

I 55 minuter lekte och svettades jag mig lyckligt igenom en förbaskat trevlig afton tillsammans med en väldigt vaken publik - en dag på jobbet att minnas!
Tjoflöjt!

För övrigt var det jättekul igår morse på Rix Morgonzoo, Roger och Titti var riktigt trevliga och lättskrattade människor.
Hoppas mina dikter får gensvar i etern. All respons är kul (utom möjligen en fatwa.)

PS.
På torsdag uppträder jag på Ruby i Göteborg...har ni vägarna förbi, enna, så titta in, enna...

2 kommentarer:

Viktor sa...

Kärleken är besvarad Tobias, hela stan älskar dig efter gårdagen, tro mig. Du kan kopiera min text från förra året, skriva 55 istället för 45 och lägga in åtta extra superlativ så har du en rättvisande text.

På tal om rättvisande texter så är det mkt oklart var namnet "Downstairs comedy" har uppstått men det används felaktigt i komikerkretsar. För Göteborgarnas skull är vårt klubbnamn en ordvits, "Standup downstairs" ska det vara.

Men vi älskar dig ändå, du tillhör de allra allra bästa!

Tobias sa...

jag ändrar bums i texten - ledsen!
Och tack, igen. Det var en fröjd igår:)