måndag 4 maj 2009

Uppsala imorgon!

Uppsala 20.00 imorgon.
Där uppträder jag med liv och lust på Kalmar nation - kom dit, gott folk!

Sist jag var där skrev arrangören följande efteråt - något jag med klädsam blygsel och blossande kinder här återger i tryck:

"Det Tobias Persson levererade denna kväll var nog bland det bästa jag sett i branschen. Folk låg på golvet och skrattade (vilket var ganska konstigt eftersom det inte fanns någon golvyta kvar i puben).
Efter 45 minuter gick han av till applåder som gjorde att de knastrade i tegelväggarna."
Viktor Törneke
Arrangör, Standup Downstairs i Uppsala

Visst låter det som en trevlig tisdagskväll?

3 kommentarer:

Zabina sa...

Sag precis grillad nar du grilade christer bjorkman. Herregud Tobias, du ar ju helt fantastisk! (Folk som pluggar till sluttentor har i biblioteket tkr nog inte om mina skratt dock).

Tack for all gladje! Hoppas att du kommer till Skane i sommar!

Johan S sa...

Tobbelito! Vi ses snarare än planerat Viktor ringde mig. Jag kommer också till Kalmar Nation imorgon.

Tobias sa...

Tusen tack för glad respons, Zabina.
Kul att Crister själv var så glad och bjöd på sig själv...

/Sköld!
Ses imorgon! Kul!