söndag 28 september 2008

Scenglädje och tv...

Har haft tre ljuvliga jobb på raken med Lennie Norman - helvete, vilken leverantör han är! Ärkeproffs!
Med den otroliga respons jag fått senaste dagarna på scenen undrar jag ibland varför man alls ska kämpa för erkännande i annan form.

Men tv är ju tv, som Gustav den III sa, och det gäller att fläka ut sin nuna ibland - tills man har råd att tacka nej.
Imorgon spelar jag in "Snacka om nyheter" (sänds på onsdag 22.00) , det är ett av få program som man VILL vara med i med stolt huvud. Hoppas det blir kul i studion.

Jag har i alla fall jäkligt kul när jag är med och skriver - detta är ett program som inte duckar för lite referenser och allmänbildning, till skillnad från 90 % av all ängslig tv som produceras av byråkrater med sikte på folk som är 19 och skiter i vilket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grymt! Men vilken kanal sänds det på?