tisdag 30 september 2008

Snacka om extra...

Grävande journalistik ger mig gåshud. När man inte väjer för att lyfta på sanningens stenar...
Aftonbladet "live-bevakar" IDOL-programmet på nätet via blogg men inte finanskraschen i USA.
En vågskål som tippar över en aning med fluff, eller hur?

På tal om fluff med lite nyttiga fullkorn i:
Det var riktigt roligt igår på "Snacka om nyheter" - inspelningen.
Jag sköt från höften hela tiden - improvisation ÄR roligast!

Så även idag, då jag spelade in "Extra Extra!". Många impro-skämt och kommentarer blev det, får se vad de tar med sedan.
Tranmsnivån var hög och panelen blev som en olydig skolklass. Kul i stunden var det i alla fall.
Om tv 3 bara kör en testbild så vet ni att vi flamsade för mycket.

Nåväl.
Missa inte, till att börja med, "Snacka om nyheter" imorgon på kanal 9! ( Vet ej när "Extra Extra sänds" )

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som om ni hade riktigft trevligt där i studion. Själv blev jag överhopad med jobb och fick ställa in mitt publikstöd. Men ni hade nog så det räckte och blev över ändå.