fredag 18 januari 2008

Kärrtorp i mitt hjärta!

Igår uppträdde jag, unge Hannes Hervieu och marginellt äldre Björn Gustavsson(han som är så söt, som alla säger)på Kärrtorps gymnasium för 600 skrikande unga själar.

Att Björn skulle mötas av folkets vrål förstod jag (han är dessbättre begåvad också så han fixar stormen) men även jag mottogs som en kung - fast jag var lite äldre än 19 år! Respons och skratt på varje verb - en vrålhungrig humorälskande publik.
Tack Hannes för kul initiativ!

Efter det såg jag "Singing in the rain". Vilken proffsig produktion - scenografilösningar och dansnummer i världsklass, Maria Lundkvist och Johan Rheborg var lysande i sina roller.

Nu väntar en helg i Finland med Adde,bastu (ingen koppling, nödvändigtvis) och förhoppningsvis lika hungrig publik som igår...

1 kommentar:

Anonym sa...

På tal om Björn Gustavsson. Blir det nått i parlamentet för din del ?