tisdag 18 november 2008

UB

Umbilical brothers!

För er som inte snavat över dessa begåvade herrar - kasta er över youtube!
Kolla främst in pärlan "Encore". Det ser så lätt och luftigt ut, som en tecknad film, en levande Dali tavla.

Även "policecop" och "bathroom" är två nummer att glutta på när vintermörkret rycker närmare.
De måste ha övat som fan, det finns ingen genväg till detta avundsvärt tajta utförande.

Det finns så lite av fysisk humor som är värd namnet.
Dessa grabbar kan förstås och uppskattas av alla mellan 5 till 90 - det är i sig en bedrift i humorvärlden.

4 kommentarer:

Standuplars sa...

Förstår att du fängslas av deras konst då du är deras verbala motsvarighet!

Tobias sa...

tackar ödmjukast!
Hur mycket blir jag skyldig?

Anonym sa...

Jag köpte en dvd när jag så på dem sist, vill du gästa mig och glutta på den på min 47" TV?

Puss

Zabina sa...

Åh va kul att du också tycker om TUB! :) Jag var och såg dem med Kattis i Göteborg i våras, de är verkligen fantastiska! Har du sett dem live? Annars lär de komma tillbaka nästa år. Hojta om du vill låna min dvd med dem.

Kram