tisdag 23 oktober 2007

Hala ut den sure...

Jag slöläste en söndagsbilaga(finns det nåt annat sätt att läsa dom på?)
och fick mig till livs ett reportage om Stockholms swingersklubbar.

De har inte bara ökat i antal utan allt fler unga par i 18-20 års åldern har börjat söka sig dit.De har ju precis börjat med vuxengympan och ska redan byta bort alltihop!

Kalla mig kysk,pryd och gammaldags med ett stort,dammigt G, men att byta vätskor med skrevande främlingar iförda maskeradhattar känns aningen ogenomtänkt.
Att låta en tjock medelålders bilmekaniker undersöka ens flickvän medan man själv skaffar sig klamydia och annat spännande i soffan bredvid - det finns andra sätt att tillbringa en höstkväll.Kanske ett krogbesök?

På onsdag är jag på Norra brunn med André Wikström. Vi håller oss ovan bältet. I alla fall på scen.


DAGENS DIKT


"Swingers Magistern"

Man och fru
hör ni ropen?
Hoppa nu
ner i gropen

När er lust
bjuder svackor
hjälper just
dubbelmackor

Ser man på
grannen känner
era två
barndomsvänner

Bredvid er
ta mig fanken
tar och ger
han från banken

Folks begär
tycks totala
alla är
så normala

Sjukligt nöjd
är man snart när
man är nöjd
med sin partner

Inga kommentarer: